förjävlabra

Tjeee!

Jag har fått lite skäll från mina närmaste (trognaste) läsare eftersom jag har varit äckligt dålig på att uppdatera i min blogg. Men det är bara för att jag var på besök hos en bi-odlare för några veckor sedan. När jag var där för att jag är intresserad av hur allt går till med honugstillverkningen osv. Det visade sig att jag var väldigt allergisk mot bin då jag har legat uppsvullen i sängen. Mina fingar var tjocka som falukorvar så har inte kunnat träffa tangenterna. Det låter hemskt! Tråkigt men nu har svullnaden gått ner och jag ska därför unna mig en trevligt kväll på stan med mina icke allergiska vänner, Felicia och Jennie. Vi ska äta lite gott på någon skräpmatshak och sedan gå och se någon romantisk kärlekskomedi så man får något att lee och drömma om senare. Trevligt!

För er som inte hajar min ironi i detta inlägg ber jag vänligen gå och lägga sig tidigt och tänka över deras problem medans ni andra välkomnar mig tillbaka!

Det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0