Godnatt

God kväll mitt herrskap!
Kom hem för undefär en timma sen. Såg ju på bio med mina bästisar. Den var bra faktiskt! Riktigt gullig film, tårarna rann på slutet. Jag är fjant jag vet! Jennie också såfall.
Ligger nu i min sköna säng brevid en sovandes pojkvän. Ska upp och jobba i morgon så ska strax nanna kudden. Är ganska trött och behöver min skönhetssömn mer än någonsin.
I mörn ska jag hem till mami efter jobbet och plocka ut något från katalogen som man får beställa från flyget. Dom åker ju till Thailand om någon vecka. Jag är så avis så jag kissar på mig!
Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för trevligt. Är ledig både på lördag och söndag och är därför överlycklig. SÅÅÅÅÅ SKÖNT!

Ne nu orkar jag inte skriva mer. Ingen bild får ni heller. HAHA!

okejrå, nu va jag lite snäll. VARSEGOD, NJUT AV MIN SKÖNHET!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Önska jag också kunde bo i Stockholm:)

2010-02-14 @ 16:05:52
URL: http://marysias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0