HAPPY BIRTHDAY

HALLOO!
Im back. Jobbig jag e va? Skriver ibland massor och ibland inget alls. Men det är sån jag e! Min prutt har fyllt 20, igår faktikst. Grattis till honom.. en stor kille nu! Mamsen fyllde för några dagar sen och pappa för någon vecka sen. Louise och sander lillasyster Emma som vi var hos i morse och sjöng för fyller idag, GRATTIS! Joel fyller 20 i morgon så grattis till dig med pojken lilla!
Alla bara fyller år hela tiden. Själv har jag över 8 månader tills jag blir vuxen och får gå på bolager, surt! Men jag får ju iallafall vara liten ett tag till. Kan lixom få säga bajkorv offentligt utan att känna någon skuld. Skönt!
Idag ska vi på födelsedagsmiddag hos min mamma och hasse, för älsklingens skull! Kommer bli riktigt mysigt. Igår var vi på restaurang med hela babys släkt och familj, trevligt som attan! Imorgon blir det myspys. Jag och sander ska sova på Clarion hotell och äta god middag, bada bubbelpool, dricka champange och myyysa! Hur bra låter inte det? Blir ni avis nu? VISSTRE!

Jag var uppe halv 5 i går morse och gjorde fruktsallad och fixade med mjukpepparkaka och massa födelsedagsljus till plutten. Han blev så glad!
Idag har jag varit i centrum med Jennie och handlat behövliga saker. Köpte heat defence till håret och hårspray. Sedan köpte jag en försenad födelsedagspresent till mami som hon ska få ikväll och en svart bikini så jag kan vara snygg på hotellet i morgon, HAHA!
Nu ska jag läsa mina böcker jag köpte igår. Tre stycken underbara böcker, orkar inte kolla vad som hette. Kan visa en annan dag!

HEJPAA! Ha en bra helg!

födelsedagsfrukost på sängen klockan 5 igår morse! Fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0