Måndag

TJENARE!
Jag sitter vid datorn och äter baugetter med kyckling och curryröra och nya pucko "ljus". Apgott! Jag har städat, damsugit, skurat, tvättat, diskat och donat hela morgonen. Skulle egentligen träffa Björn vid 14 men han skulle fixa lite ärenden så han skulle slå mig en pling senare. Vi får se hur det blir. Jag hade i alla fall jätte mysigt igår på alla hjärtans dag. Maten på restaurangen var riktigt god och likaså vinet. Inte så ofta jag säger så ska ni veta. Är inte riktigt så matglad som jag skulle vilja vara. Jag avkyr att vara kräsen!
Efter en god och mysig middag gick vi och kyrde tre filmer, "Borta bäst, hemma värst", "Public enemies" och "District 9". Vi såg bara den första igår sen somnade snuffen. Jag låg vaken långt efter midnatt och titade på "amazing race" och "how i met your mother". JAG ÄLSKAR SERIEN. äckligt rolig!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv och se vad som händer. Känner egentligen inte för att göra ett skit idag utan bara slöa i sängen. VI får se.
Ha en fortsatt bra Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0