uggla

Godnatt!
Jag sitte uppe och ugglar framför datorn. Jag har redan lyckats slockna framför tvn efter att jag hade tvättat och handlat och ätit mat. Älsklingen kom in och skulle se District 9 men somnade han med. Men jag var nyvaken och pigg. Jag kunde inte somna om och tittade lite på Scrubs. Sedan hämtade jag dig! Datan är alltid ett säkert underhållningsredskap som aldrig sviker.
FETTODAGEN IDAG MINA DAMER OCH HERRAR! Ja eller var i går egentligen. Eftersom klockan är så mycket och dygnet har vandrat förbi. Eftersom jag och Sander inte är förtjusta i semlor gick vi till ICA och handlade mat och annat samt bunkrade upp med cheeeezbaalz, chips, massa olika sorbetglass, kakor, cola och godis. Vi har inte ätit något! Jo någon kaka och lite glass som jag åt. Inte så¨lyckat. Mer till senare.
Jobbade idag. Det är helt vansinnigt vad jobbigt det är att få upp kroppen på morgonen när man är ovan pga av flera dagars ledighet. Det var nästintill omöjjligt, jag snoozade seriöst fram till 09.55 (min buss går 10.11) då drog jag mig själv upp ur sängen, gick in till badrummet och borstade tänderna samt satte på en tvättmaskin. Sedan var det dags för att sätta på dig ett par leggings och en stor lång kofta, håret i en slarvig tofs, på med stora vinterjackan och uggsen. Gissa om jag såg sliten ut! På bussen var det som jag hade sandpapper som ögonlock, klarade inte av att blinka! Var bara att stoppa in musik i öronen och blunda. Njuta av de sista minuterna innan stressen sätter fart i vardagen.

Usch vad jag tråkar ut er. Jag har nyss målat naglarna och börjar få huvudvärk, säker pga av sömnbrist. Ska nog ta ett glas treo och sedan krypa ner i sängen, eller rättare sagt kriga ner mig i sängen. När man har varit borta i mer än en timma från sängen så har min envisa pojkvän tagit över hela sängen!


Exakt såhär ser jag ut precis just nu. Nagelacket kommer från Viva la diva och är metalliclila. Ganska snyggt faktikst. Annars har jag på mig ett par boxer från Björn Borg och överdelen består av en t-shirt från On Off. Jag bär inget smink och smutsigt hår i knut.

HAHA! Visst är jag var förbannt skön och vacker!
GODNATT ALLA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0