Valentine's Day

God kväll!
Idag är det kärlekens dag! Jag har under morgonen varit jävligt bakis och väldigt kärleksfull. Gick till ICA för att handla brunch till mig och älsklingen. Köpte grillad kyckling, bacon, nudlar, baugetter, baugettröra, tropicanajuice och mjuk pepparkaka. Jag serverade detta fint som en hotellfrulle och vi drack ur vinglas. Gullig jag är va?
Nu ska jag snart börja sminka och göra i ordning mig. Vi har bokat bord 19.30 på den nya restaurangen i centrum "mosaik". Ska bli trevligt. Fick precis reda på att sanders kompis Pontus och hans gulliga tjej Jullanbullan också ska käka där. Haha! Kanske ska be dem stå för notan så baby slipper.

Nu sitter vi vid varsin dator brevid varandra och nördar. Jag bloggar, lyssnar på musik och han spelar. Låter väl mysigt!
Jennie är hos sin mormor och äter kalops. haha var bara tvungen. Hon glömde bort att det var alla hjärtansdag när hon tackade ja till en mysig lunch hos mormor. Tycker jag är bajskul! Hoppas kalopsen smakade bra stumpan!

Igår började det med att jag sov till halv två på eftermiddagen. Sjukt skönt!!!!! Har man jobbat konstant så skulle man nästan kunna betala för att få lite ledighet. När jag dragit upp mig själv ur sängen var det dags för mig och älsklingen att göra oss i ordning och sedan hoppa in i bilen för att åka till Sollentuna. Vi åkte till O'learys restaurang och bar i Sollentuna Centrum för att fira Alexanders farfar. Vi åt och drack riktigt gott tills klockan blev 19 ungefär, då var det dags att åka hem igen.
Efter middagen var det lite party hos Jempan. Blev en hel del vin och sjukt mycket skratt. Precis så som det ska vara! För att återgå till idag så skulle vi egentligen åka in till Centralbadet och uttnyttja vårat presentkort med olika behandlingar vi fick av Sanders farmor i julklapp. Men det visade sig att man var tvungen att boka tid flera dagar i förväg så det var ju kört. Det skulle inte sitta fel med en massage och lite manikyr. Nästa helg så!

Nu hade jag tänkt börja fixa och dona lite eller så sitter jag kvar på min stumpi och nördar framför älskling nr.2 ett tag till, har inte bestämt mig än.


Från middagen på O'learys

Från middagen på O'learys

Lillsnuttan hade klippt page och var lika söt som vanligt!

Såhär såg jag ut. Det lilla ni ser! Visst har jag sjukt snygga handskar!

Hemma hos Jen!

Hemma hos jen!

Hemma hos Jen!

FÖRLÅT FÖR ATT HEMSKA BILDER (KVALITETEN)! Min digitalkamera har ju gått sönder, JA DEN NYA JAG FICK I JULKKLAPP! Colans fel. Ska lämna in den!

Happy Valentine's day allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0