Befrielse

JAG ÄR HEMMA!
Eller jag har varit hemma ett par timmar. Dock inte så många timmar som beräknat. Jag var nämnligen nära på att kirra en pistol och skjuta skallen av varenda peronalmedlem på SJ. Tåget var över en och en halv timma försenat!
Vi satt fast på varenda jävla stopp som tåget gjorde. Ni kan ju gissa om jag var förbannad! Jag pratade tillochmed med mig själv, satt och muttrade hur dumma i huvudet alla på SJ var. Resenärerna runt omkring tittade lite konstigt på mig sedan. Inte så underligt egentligen. FAN va förbannad jag var!
Äntligen framme på centralen var klockan 20.36 ungefär istället för 18.53 som beräknat. Jag konkade ut all min förbannat tunga packning ur tåget och kände hur mycket jag behövde en cigg (när man är förbannad, trött, irreterad och bär jävligt tunga och alledes för många saker samtidigt behöver man en ciggarett för att få lugna ner nerverna lite). Efter några bloss tog jag mig samman och började motstridit konka skiten till taxiområdet. Som tur var stod en taxivärd och kallade på en chafför direkt som kom och hjälpte mig med all packning och öste in det i bilen. Snabbt och smidit gick resan hem till Tyresö. Väl hemma släppte all sorts ilska och trötthet, jag fick världens leende på läpparna och tårögda ögon när jag såg min älskling ligga i sängen i mjukiskläder och titta på tv. Man kände den där lilla nervositet känslan som smög sakta upp över än när man inte sett någon på ett tag. Jag tror min parnter kände samma sak. Haha! Löjligt det låter, jag har varit borta i 5 dagar. Men det är länge för oss som ser varandra 24/7 och i princip bor tillsammans. Jag blev åtminstonde väldigt lycklig och gosade ner mig i hand nacke direkt. Vi har legat i sängen och tittat på massa roliga stunt program på MTV hela kvällen innan älsklingen slockande. Jag som har lyckats vända på dygnet under mina dagar i Falköping är inte trött någonstans trotts att klockan närmar sig 02.00 på natten och jag vet att jag ska jobba tidigt i morgon!
Jag har precis kollar alla fyra Paradise Hotel avsnitten från igår och idag på webben. Jag blev så jävla glad när Rami åkte ut, jag kunde inte sluta säga "YEEEES" för mig själv! HAHA! Så jävla klockrent, äcklet fick smaka på sin egen medicin!
Tittade för en liten stund sedan på Youcam bilderna (bilderna man tar med min inbygda webcam). Dom ligger i en avskild mapp ingömd i dokument eller något så man glömmer alltid bort att man har dem. Jag tittade i alla fall igenom dem nyss och hittade en massa söta bilder från julafton. Bilderna är ungefär 25 srycken och pryder alla Sanders minsta lillasyster Ida. Haha, hon och jag skulle ta ett fint julkort på julafton, vilket gick bra tills jag blev bortknuffad av lillen då hon ville ta bilder själv "en gång". Jo tjena!
Jag är med på två kort varav ett är suddigt! Gullig är hon i alla fall. Tänkte visa någon för er.


Jag lockade hennes blonda lilla kaluffs lite så hon såg lite extra fin ut på Julafton!

Detta är alltså den andra bilden jag fick vara med på!

Hon har de vackraste ögonen i världshistorien!

Lillpluttan med en fin inslagsram också!

Nu tänkte jag titta runt lite på andra bloggar och sen krypa ner brevid min gosiga pojkvän och få sova gott!

NATTINUTTAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0