Falköping dag 3

Goddagens!
Första gången på evighetger känns det som. När jag inte är hemma och jobbar så har man ju trótts allt lite tid att skriva!
Jag längtar hem så det gör ont, varför? Vet inte riktigt men det har nog mycket med att min älskling är hemma och väntar på mig att göra. Skulle helst vilja åka hem på en gång. Självklart har det varit superkul att komma hit, träffa pappa med familj, alla vännerna osv. Men 5 dagar känner jag nu blev lite för länge faktiskt!

Ne nu ska jag försöka komma in i duschen, sen ner till ica och tjacka en toothborste!
ADJÖ!
 
kommer väl antagligen skriva lite mer i mörn

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ba drar..

2010-01-10 @ 14:36:57
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0