fredagsmys

GOODDAY!
Jag är hemkommen från jobbet för en timma sen. När jag kom hem satte jag på en tvätt, städade, bäddade rent, vek tvätt och lite annat. Joel och älskling kom nyss hem. Dem ska vara här i kväll och spela tv spel. Jag å andra sidan ska hem till Jennie och dit kommer även Feli så alla tjejerna blir samlade. Ska bli så skönt och kul! Har inte träffat någon av dem sen innan jul. Jag har ju varit i Dalarna, jobbat som en gris och sen i Falköping. Jag ser fram i mot detta jätte mycket. Vi ska mysa, prata, pussas och filmtitta!

Nu ska jag ta ut min pepperoni pizza ut ugnen och äta tillsammans med bea, HUR GOTT SOM HELST!

Ha en grym fredagskväll! I morgon blir det jobb igen 15-20!


bjussar på den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0