HAPPY

Hi! Världens bästa dag på G! Nu ska jag föna min slitna hår och ta min rumpa in till Odenplan där jag ska sitta sminkmodell på make up intitute. Det är inte så jävla fancy som det låter. Om jag ska vara ärlig ville jag inte ens, men jag har svårt att säga nej. Men sitter där och blir sminkad av elever som går en makeup utbildning, sån som jag vill gå! Bara för att hjälpa dem!
Efter det ska jag möta upp Emma, ska bli så jävla kul. Jag har inte träffat människan sen 1830 känns det som. Vi ska strosa runt på en shoppingtur. Senare ikväll ska jag möta upp min pojkvän och lillasyster för lite bio! Jag är jävligt glad idag!

Nu måste jag sluta för jag måste försöka betala räkningarna innan jag kommer iväg och klär på mig.

Ha en grym löningsmåndag, för det ska jag ha!
PUSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0