Huamig

Goddagens!
Nu är jag hemma. Jag har jobbat fram till 16.00, tog sedan en cigg med mina jobbarkompisar Eric och Nadja. Påvägen hem på bussen hoppar Sander och Joel på bussen och störde mig i mitt läsande, haha! Nej men det var en trevlig överraskning.
Nu sitter vi hemma hos mig och vi ska stax iväg till den nya grillen här i Krusboda. under tiden vi har varit hemma har jag packat upp min stora resväska, satt på en tvätt, fixat disken skurat en liten del av golvet med BANG som faktiskt fungerade äckligt bra!
Nenu ska vi nog bege oss, är hungrig som en flodhäst!

detta var mitt tidsfördriv igårnatt när jag inte kunde sova,
nu jävlaas dem med mig så jag måtste skynda mig!
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0