last night in the cave

TJENIS!
Har idag inte gjort mer än läst ut min bok jag började på igårkväll, ätit och suttit och gullat med lillasysterns nyinköpta kaninis!
Nu på kvällen vad jag iväg en sväng och hälsade på mina goda vänner Hannes och Sanne. Inte så mycket att göra här i lilla Falköping när alla har börjat skolan igen.
I morgon åker jag hem och det ska faktikst bli riktigt skönt. Jag har grymt mycket hemlängtan vilket är väldigt ovanligt för att vara mig.
Tänkte även göra ett snabbt besök på mig gamla skola, Ållebergsgymnasiet i morogn för att säga hej och hejdå till några vänner.
Jag fick även lite julklappar häromdagen av papsen och familjen. Fina tunikor, kofta, leggings, halsband och böcker. Jag tackar så mycket och är väldigt nöjd!

Nu har jag inte så mycket mer intressant att dela med mig av, är lite uttråkad och har inte hänt så mycket så jag ska nog avsluta här.
Ska ju sitta en hel evighet (3 och en halv timma) på tåget i morgon så har tid för att blogga lite då.



HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din tröja? :)

2010-02-09 @ 00:51:11
Postat av: Denise

Fick den i julklapp. Tror den är från Cubus! :)

2010-02-12 @ 01:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0