ON MY WAY

Hejsan!
Idag är jag på glatt humör! Jag sitter just nu på tåget mot Stockholm. Jag har lite dåligt samvete eftersom jag försov mig så jag inte hann förbi min gamla skola idag. Men sånt händer, jag kommer ju fler gånger!
Jag tänkte även försöka få med mig mina närmaste till Stockholm en trip så dem får komma lite till storstan! haha.
Jag har sjukt mycket packning. Min stora tunga resväska, data väskan, handväskan samt min Snowboard och bootsen. Jag skulle aldrig klara av att ta hem allt kommunalt. Men detta är nu löst då min underbara morfar lägger ut åt en taxi tills mina cash rullar in igen. Tack morfar!
När jag kom in på tåget var det dock en besvikelse. Tåget har inte eluttag som det tåget jag åkte på till Falköping. Detta betyder att jag inte kan sitta och titta på film i fyra timmar så att tiden går snabbare utan jag får helt enkelt sitta vid dataorn tills den dör och sedan ta upp en utan böckerna som jag började läsa igårkväll! Boken baseras på en sann historia om en flicka som blir sexuellt utnyttjad och slagen under hela sin uppväxt och sedan vid vuxedn ålder förälskar sig i en snygg man och förhastar sig in i ett äktenskap. Det visar sig redan på smekmånaden att han inte var så underbar som han verkade.. Spännande va?
Det är en sån bok som man kan ligga och gråta floder till. Sjuka är att när man väl har läst klart den och har lite halvt uppsvällda ögon och tänker tillbaka verkligen inser att detta har hänt på riktigt. Det är faktikst sjukt!

Nu ska jag nörda lite på fejjan, kolla runt lite roliga bloggar, logga in på msn och göra allt så att man får tankarna på annat än att man sitter och tänker på hur länge det är kvar tills man är framme i Stockholm!

ADJÖKEN, SES HEMMA!
'
nu är det inte långt kvar innan jag ska krama och pussa sönder dig!

Kommentarer
Postat av: Elin <3

vad fin header! men min är finare :P Kram<3

2010-01-12 @ 20:55:28
URL: http://carneholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0