bråttom

Godmorgon!
Sitter hemma hos farfar. Ska in till jobbet nu om en kvart. Idag har jag lockat och kammat ut håret för att få känna mig lite fin. Tycker att det är så långtråkigt att bara platta det varje dag, dessutom tar det lika lång tid eftersom jag använder samma teknik med plattången som om jag plattar. Kul att veta va?
Bra tips att faktikst köpa en plattång som kostar lite mer och fungerar till att både platta och locka. Då skruvar du bara plattången och drar på samma gång. Jaja, nu har jag ju bråttom så jag fattar inte varför jag sitter och snackar om att fixa håret!
Ska jobba 11-16 på färsken och sedan kanske vidare till Haninge för en liten aw med älskling och hans sjukt roliga kollegor.

Ha det så bra. Det blir ingen bild pga av att jag sitter på datan som står här!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0