Early morning

HELOO!
Min nya kamera är hemkommen. Snygg som fasen är den! En ny Sony 14,1 megapixlar, svart! Me like. I alla fall. Jag har lagt upp en ny "design" som jag inte är riktigt så säker på men den håller ett tag i alla fall.
Jag har varit vaken sen 06.00 i morse. Låg och myste med min kärlek tills 06.45 då han var tvungen att åka till jobbet. Jag åkte med Sussanne (sanders mamma) vid kvart över sju till Tyresö Centrum. Åkte sedan vidare hit till mamma. Hon är ledig från jobbet idag och jag börjar inte jobba förän 16.00 så jag tänkte umgås lite med henne.

Igår var jag förbi mitt rum hos farfar innan jobbet. Tittade in i min garderob där. Jag har ju flyttat alla kläder som jag använder till vårat egna lilla hus ute på Brevik (egentligen sanders hus). Jag blev förvånad över hur sjukt mycket avdankade kläder jag har i min garderob som jag närsomhelst skulle kunnat använda för bara något år sedan. Men jag bara inte kan ta på mig idag! Jag hajar inte? Det lixom strätar imot när man ens tittar på plagget.
Men här är i alla fall en bild från igår på min inbyggda garderob, har ju sedan en fullproppad låda med massa myskläder också men dem är tidlösa och mina absoluta favvisar! Måste ta med lite av dem till huset!



Nu sitter jag och mamma och tittar på ringoling, ni vet det där sjukt irreterande och jobbiga programmet när folk ska ringa in och gissa på det rätta svaret. I teven står det alltid någon översminkad ung tjej med gnällig röst och halvskriker på att det är JUST DU!!! som har det rätta svaret. Idag har det handlat om vägmärken att man ska gissa på vilka som är rätt. Dem har redan bytt kanal för att det drog ut på tiden och dem sitter på 48 fel svar! Härligt jobbat!
Haha, nu ska jag käka någonting. Stör mig lite för mycket. Åker in och jobbar 4 och en halv timma på färsken idag vid fyra.

Ha en grym dag mina vänner och hoppas på att ni följer mig här from nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0