GANT EVENEMANG

Good morning!
Fick ingen sovmorgon idag heller. Jobbade monsterpass igår 08.00-20.00. Var inte så jätte pigg i can tell! Är precis kommen hem till mitt lilla rum i krusboda då älsklingens mamma körde mig hit i morse. Tänkte naaapa lite innan jag måste in till stan. Ska nämligen in till djurgårn och prova ut kläder inför i morgon då jag ska jobba på ett utav märket GANTS evenemang. Ska bli skit kul. Men ser mer fram imot tisdag, är riktigt uppspelt! Ska bli skit kul!
Vad jag ska göra avslöjar jag inte idag.

Är det inte hur bra som helst att vi äntligen har fått sommarväder? Jag är helt uppjagad över att kunna få bra vibbar av att gå ut på morgonen och inte frysa av sig minsta lilla värme man har i kroppen från nattens sömn under ett varmt duntäcke! Idag tänkte jag köra på årets premiärdag av sommarskor (öppna sandlarer). Måste tvätta mina vita älsklingsconverse eftersom jag måste ha dem på mig i morgon!
Nenu ska jag ta mig en tupplur, ska möta upp faster pisspia vid djurgårn kl. 13!


såhär gick jag till bussen i onsdags (3 km) med najda som sovit över hos mig och min kärlek! ENDÅ svettades vi som två feta grisar! sjuuuukt!

adjööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0