GANT ROWINGRACE 2010

Här kommer bilderna från i lördags. Har haft minst sagt fullt upp och datorn har jag inte ens tänkt på. Idag är jag sjuuukt uppspelt! Ska jobba på en premiär ikväll!

promenix på djurgården i fredags

innan alla gäster kom, faster och kollega från f12

cupcakes, to die for!

jag i sponsrade GANT kläder från topp till tå som även var obligatoriskt för oss alla från cateringen att bära!








Nu ska jag duscha, in till stan. Måste till friösren och slinga samt klippa mig och sedan köpa ett par skor till ikväll!

hööörs!

Kommentarer
Postat av: ditt största fan

vad ska du göra i sommar då??

love your blogg jag läser den varenda dag! :P

2010-06-12 @ 23:35:21
Postat av: Amanda

piss pia och nisan fisan

2010-06-16 @ 07:01:26
URL: http://amb.blogg.se/
Postat av: H A N N A A S P L U N D

Fin blogg! :D

2010-06-29 @ 20:43:21
URL: http://hhannaaasplundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0