Sabai song thaifood

Goodday folks!
Jag har legat och bara myst och pussat på älsklingen hela morgonen/förmiddagen. Nyss lagade han mat till mig och vi åt frukost/lunch.
Igår anlände min pappa med familj till Sthlm över dagen för att titta på en eventuell lägenhet på djurgården. Sjukt fin var den (utifrån i alla fall). Vi möttes upp allihoppa hemma hos faster Pia på kommendörsgatan på östermalm och pratade lite samt väntade in farfar. Som inte är blixten direkt!
Vi gick upp till Sabai Song som har så grymt jävla god thaimat. Helt otroligt gudomligt gott enligt mig. Vi åt allihoppa en god och tidig middag för att sedan åka runt djurgården och titta på deras eventuella lägenhet.

Nu ska jag hoppa in i bilen och åka in mot Tyresö. Sedan blir det ett kort pass på färsken 16-20.30! Bläää, vill verkligen inte jobba idag, har varit så mysigt.

måste dra, bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0