sköna söndag

Goddagens!
Hur mår ni? Det är Söndag idag, den ultimata bakisdagen! Jag är lite bakis faktiskt, helt oväntat!
Jobbade igår 9-18 och sedan direkt hem till Joel för att platta håret och lägga lite make! Sen kom älsklingen och vi åkte in till stan. Martin hoppade på bussen och Nadja (kompis från jobbet) mötte vi upp istan. Vi åkte in till gamla stan för att gå in på Medusa. En rockbar i bra klass. Gillade den. Mysig och cool, spelade väldigt blandad rock. Även om jag är mer för lugna rockbalader eller godingar man känner igen så gick det an med lite slipknot efter ett tag. haha!
Vi gick alltså ut och tog "en öl" som sedan blev fler.. ja ni vet hur det funkar det där med EN öl! Efter nån timma dök även Jessica och Mörson upp. Vi hade riktigt trevligt och alla blev nog lite runda om fötterna. Vid två tiden var det dags att röra sig hemåt. Nadja åkte hem till Sollentuna och jag, joel och sander hem till Joel (Jessica och Mörson försvann)haha.
I morse vaknade jag upp i Joels säng med två dönissar. Ville verkligen inte krypa upp ur täcket jag delade med min kärlek. Han var såååååå varm! Hatare! Men när plikten kallar är det bara att bita i det sura äpplet.
Klädde på mig strumpbyxor och top på mindre än en minut och sedan var det bara att dra på sig conversen och kuta gärnet till bussen för att hinna till jobbet. Kan lova att jag inte var speciellt pigg. Vaknade ju när det var 20 min kvar tills bussen gick grävde ner mig i hans nacke och tänkte "kan sussa några minuter till" och vaknade nästa gång när det var sju minuter kvar till bussen skulle gå. Därav min stressiga påklädnad och ickeduschande. Så åkte in med lite huvudvärk halvöppna ögon, osminkad, äsckligt hår och stank av dagenefter fylla till jobbet. HAHA!
Träffade upp en kollega på tuben och fick det klart för mig att jag såg MYCKET piggare och luktade MYCKET godare ut än vad jag kände själv tydligen. Hoppas med all mödan att det var pure sanning. Annars måste jag nog skämmas lite.
Är hemma nu i allafall, efter jobbet hämtade min lossas pappa upp mig och körde hem mig ut till huset. Skönt som fan ska jag säga! Är fan ledig i morgon och det känns som evigheter sedan (i torsdags) som hade en ledig dag. haha. Men det är bara för att jag har jobbar så intensivt och mycket hela tiden. Jag är verkligen värd min lediga dag i morgon. Den kommer förövrigt enligt mina beräkningar just nu bestå av tvättning och städning. Men också en underbar sovmorgon!
Nej hörrni nu orkar jag inte sitta här längre, slänger upp lite bilder från igår och sen ska jag hoppa in i duschen och lägga mig i sängen och läsa. Kanske blir lite guitar hero innan! Blev taggad när jag och sander såg "Trubbel i paradiset" i fredags som förövrigt var riktigt rolig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0