tooooo late

Aint no sunshine when im gooone! Right? haha. Blev lite fast i grejer så lite försenad med uppdaaten!
Nej men jag kom hem vid tjugo i åtta och började städa i ordning i huset med en gång. Efter det gick jag och slängde in en tvättmaskin som jag fortfarnde inte har gått och hängt upp! Jag fastnade istället framför BellaochTyra showen på nätet. Måste ju medge att brudarna är sköna som fan. MEN! Han jag har ju som ni vet bott i Falköping i lite mer än två år och pluggade även på Västerhöjdsgymnasiet (Skövde) i några månader innan jag bytte till Ållebergsgymnasiet (Falköping). I samma skola gick det en "bög" som var väldigt omtalad och även vän med en av mina nya klasskompisar i ettan. Detta var en kille som hette Dennis och bodde i Falköping, vi hälsade och så var det inget mer med det. Sedan slutade jag för att jag inte trivdes och bytte till Företagslinje i Falköping. Fick höra lite då och då och såg den där Dennis lite överallt i bland på gatorna. Falköing är väldigt liten "stad" där alla känner alla!
I alla fall det jag skulle komma fram till är att jag utan att veta om det kollat in på Kisses blogg någongång och tittat på bilder med henne och någon Dennis som verkar lite smått bekant sådär som jag inte vet någonting om. Är "bögdennis" från Falköping? Hur sjukt? Blev helt förvirrad när jag upptäckte och när han verkligen bekräftade i showen att han var ifrån FKP, då ringde någonstans i min lilla ärta till hjärna att det verkligen var han!

Jaja skit samma nog om det! Blev bara lite chockad. Nu kom min kärlek hem och jag ska laga mat och pussas lite. Han har varit på en kurs som jobbet skickat honom på. Angående konflikthantering. Får se om det lönar sig sen.

Ne hörs. Är lite bitter också! Jobbet ringde tjugo över nio och i nöd bad mig jobba 11-20 pass på färsken i morgon. Jag har lite svårt att säga ner men dealade till mig ett 11-16 pass istället!



hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0